Levering-varereturnering

levering & Returnering

Levering

Vores levering starter fra kun 20,00 kr. Vi bruger Postnord, GLS og Instabox til forsendelse af vores pakker.Der er GRATIS levering på alle ordrer over 499,- Pakkerne bliver sendt med Instabox, Gls eller Postnord, når du vælger GRATIS LEVERING ved kassen. 


Du har også mulighed for at vælge imellem GLS pakkeshop og Postnord Mypack collect, hvis INSTABOX  ikke er i dit nærområde

INSTABOX : 20,00 kr.
Hvordan fungerer INSTABOX levering? Instabox tilbyder hurtig levering til Pakkeboks, hvor du kan afhente din pakke på en enkel måde, med en pinkode som du modtager på SMS. Ved hjælp af dit postnummer kan du se, hvor den nærmeste pakkeboks er placeret.
  1) Vælg Instabox, når du handler
 2) Modtag en sms med tracking link og pinkode
 3) Du henter din pakke med pinkoden nemt og hurtigt uden at skulle stå i kø ved en udleveringstjeneste. Leveringstid : 1-4 hverdage
Din pakke ligger i Instabox i tre dage .Efter tre dage returneres den, og du kan bestille en ny levering inden for 10 dage uden ekstra omkostninger

GLS PAKKESHOP: 36,00 kr.

POSTNORD MYPACK COLLECT : 48,00 kr

Pakkerne leveres til udleveringssteder og pakkeshops

GLS OG POSTNORD OMDELING: 65,00 kr.
Pakkerne leveres på din adresse

Returnering

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, uden omdeling eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så du har bevis for at pakken er sendt. Ved varereturnering skal pakken sendes til:

Naturelle ApS
Maglebjergvej 6 
2800 Kongens Lyngby

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Sådan fortryder du dit køb:
Send aldrig din ordre retur, før du har kontaktet os på naturelledk@gmail.com  Ønsker du at fortryde dit køb, er det vigtigt at du giver os besked. Det er ikke nok blot at nægte at modtage pakken, da vi skal have besked direkte via vores kundeservice. Du skal sende os en mail til naturelledk@gmail.com
Vi beder dig ligeledes printe og udfylde dokumentet herunder samt vedlægge det i pakken. Det er vigtigt at du gør begge dele, ellers kan det forlænge ekspeditionstid. Dette gøres gennem vores side : klik på returformular klik på returformular


Bemærk venligst, at varen skal returneres senest 30 dage efter at du har givet os besked om din fortrydelse af købet. Når du returnerer en vare, tilbagebetaler vi hele købesummen inkl. fragtomkostninger såfremt du tilbagesender hele ordren. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen og bærer risikoen for varen fra varens levering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du skal sende pakken direkte til vores returadresse, da vi ikke har ressourcer til at skulle køre til en pakkeshop for at hente returpakken. Når du har returneret varen, sender vi dig en mail med information om den videre proces. Tilbagebetaling af dit købsbeløb vil ske senest 14 dage efter, at vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse af dit køb. Dog efter at vi har modtaget varen retur eller har modtaget anden form for bevis for, at du har sendt din vare retur. Vi forbeholder os retten til, i tilfælde af en konkret formodning om en værdiforringelse ved returvaren, at afvente modtagelse af returvaren, før vi returnerer din købesum. Vi tager forbehold for trykfejl, prisstigninger, udsolgte / udgåede varer.

Hvor skal jeg sende pakken?

Du kan sende pakken til vores adresse:
Naturelle ApS
Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby
Tlf. nr. +45 71 992 170


Online Returformular

Alle vores returneringer skal registreres online via din konto hos Naturelle eller på vores online returportal for returnering & ombytning. Det er fuldstændig det samme system, uanset om du registrerer dine varer gennem din konto eller via returportalen.Vi sender derfor ikke længere en papir returformular med vores ordrer.Denne beslutning er en del af vores bestræbelser for at reducere virksomhedens miljømæssige klimaaftryk. Det giver os også mulighed for at behandle returnering hurtigt og effektivt.Dette kommer også til gavn for dig, da du hurtigt kan ordne din returvarer online, nemt og bekvemt samt at vi får informationen hurtigt og kan dermed også behandle din anmodning hurtigt. Dernæst er du med sammen med Naturelle ApS til at værne om miljøet og bæredygtighed