Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Naturelle ApS


Naturelle ApS
Maglebjergvej 6
2800
TLF: 71992170
CVR:38999990

Betaling

Naturelle ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, ViaBill, Visa Electron, Maestro, Paypal, ApplePay.Reservation af beløbVed anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.Autorisering på debitkortVed debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre.Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.Autorisering på kreditkortPengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordreAlle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:Denmark - Kroner (DKK)
Naturelle ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Naturelle ApS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.Den 30 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 30 efter leveringen og være os i hænde seneste 30 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail naturelledk@gmail.com. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varereturnering

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarligt emballage, og få en kvittering for afsendelse, så du har bevis for at pakken er sendt.Ved varereturnering skal pakken sendes til:
Naturelle ApS
 Maglebjergvej 6 
 2800, Kongens Lyngby

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Du kan købe dit returlabel her.

Online registering af returnering og ombytning

Alle vores returneringer skal registreres online via din konto hos Naturelle eller på vores online returportal for returnering & ombytning. Det er fuldstændig det samme system, uanset om du registrerer dine varer gennem din konto eller via returportalen.Vi sender derfor ikke længere en papir returformular med vores ordrer.Denne beslutning er en del af vores bestræbelser for at reducere virksomhedens miljømæssige klimaaftryk. Det giver os også mulighed for at behandle returnering hurtigt og effektivt.Dette kommer også til gavn for dig, da du hurtigt kan ordne din returvarer online, nemt og bekvemt samt at vi får informationen hurtigt og kan dermed også behandle din anmodning hurtigt. Dernæst er du med sammen med Naturelle ApS til at værne om miljøet og bæredygtighed

Elektronisk faktura bliver sendt til din e-mailadresse

Vi sender alle vores fakturaer elektronisk form. Vi sender derfor ikke fakturaer med ordrer. Denne beslutning er en del af vores bestræbelser for at reducere virksomhedens miljømæssige klimaaftryk. Når du handler på Naturelle.dk sender vi straks en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du har angivet i forbindelse med dit køb. I denne ordrebekræftelse finder du vores handelsbetingelser, informationer om dit køb samt link til vores online portal for returnering og ombytning. Når vi sender din pakke sender vi også en faktura til din e-mailadresse. Du har derfor selv mulighed for at printe fakturaen ud, når du ønsker at have den på papir.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Naturelle ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.Naturelle ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.Ved returnering kontaktes virksomheden: Naturelle ApS
 Maglebjergvej 6
  TLF: 71992170
  Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

  Kunde- & Privatlivspolitik

 Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger. For at du kan indgå aftale med Naturelle ApS, har vi brug for følgende oplysninger: . Navn . Adresse . Telefonnummer . E-mail adresse Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Naturelle ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren og de ansatte for Naturelle ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige i Naturelle ApS er: Elisée Claire Laursen
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Som registreret hos Naturelle ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig.

 Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til naturelledk@gmail.com. CookiesPå https://naturelle.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik. Log-statistikVi bruger en log-statistik på https://naturelle.dk/, hvilket betyder, at et statistik- system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Naturelle ApS's hjemmeside.
 Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/ Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
 Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet. Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse naturelledk@gmail.com

Kontakt Naturelle Aps

Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål