Ofte stillede spørgsmål

Her kan du læse de ofte stillede spørgsmål fra vores kunder. Hvis du ikke får svar på dit spørgsmål, må du meget gerne kontakte os .


Hvordan handler jeg på Naturelle.dk?

Hvornår får jeg min pakke efter købet?

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg nu?

 Hvor meget koster fragten?

Hvordan får jeg gratis fragt?

Jeg har ikke modtaget alle de varer jeg har bestilt. Hvad gør jeg?

Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?

Kan jeg annullere min ordre?

Jeg har spørgsmål omkring jeres produkter. Hvad gør jeg?

Er jeres produkter på lager?

Kan man forhandle jeres produkter?

Hvor køber jeg returlabel?

Hvor skal jeg sende pakken?

Giver I studenterrabat?

 



Hvordan handler jeg på Naturelle.dk?

For at foretage et køb på naturelle.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 2. Indtast dine personlige oplysninger

3. Vælg forsendelses/betalingsmåde

4. Godkend vores forretningsbetingelser

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

 Bestilling

På naturelle.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Når du handler med naturelle.dk indgås aftaler på dansk.

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@naturelle.dk.

Hvornår får jeg min pakke efter købet?

Levering på Naturelle.dk er på 1-2 dage. Du vil modtage din pakke mellem 1-2 dage efter købet. Du er velkommen til at skrive til os, hvis du ikke har modtaget din pakke efter 5-6 dage.

Sidste frist for bestilling med levering næste hverdag er kl. 16.00. Kontakt os

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg nu?

Når du ikke modtager din pakke til den forventede tid, er det en god idé, at du prøver at undersøge om den leveringsadresse, du har angivet er korrekt. Hvis der er fejl i adressen eller navnet må du kontakte os, så vi kan sørge for at rette fejlen i samarbejde med PostNord.

 Du kan også undersøge om dit navn er synligt på postkassen.

Hvis pakken uheldigvis ikke kan findes, vil den komme retur til os inden for 14 dage, og vi vil kontakte dig samme dag, når vi modtager pakken fra PostNord.

I tilfælde af, at pakken ikke returneres til os efter 14 dage, tager vi kontakt til PostNord for at løse problemet i samarbejde med dem.

I begge tilfælde finder vi en løsning i fællesskab med dig og sender en ny pakke til din leveringsadresse.

Du har mulighed for at følge din pakke ved at følge dette link til PostNords hjemmeside

 http://www.postnord.dk/

 Du kan altid kontakte os hvis du har yderligere spørgsmål.

Hvor meget koster fragten?

Vi bruger PostNord til forsendelse af vores pakker.

PostNord med omdeling koster kr. 46,00

Pakken bliver leveret direkte til din leveringsadresse. Hvis du ikke er hjemme, vil PostNord lægge en seddel i din postkasse. Du kan derefter bruge sedlen og et ID-kort for at hente din pakke i en lokal postbutik.

PostNord uden omdeling til kun kr. 25,00

Din pakke bliver leveret til nærmeste posthus og du modtager en mail eller SMS, når pakken er klar til afhentning.

Med PostNord erhverv får du pakken leveret direkte til dit arbejde.

Hvordan får jeg gratis fragt?

Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 299,- . Vi sender din pakke til nærmeste posthus. Du vil modtage en besked fra PostNord når pakken er klar til afhentning.

 Jeg har ikke modtaget alle de varer jeg har bestilt. Hvad gør jeg?

Hvis du modtager din pakke og bemærker, at der mangler en vare, må du kontakte os med det samme. Vi sørger for at rette på fejlen hurtigst muligt . Du får den vare, der mangler tilsendt til din leveringsadresse. Vi beklager mange gange for fejlen. Kontakt os

 Jeg har modtaget en forkert vare

 Vi beklager mange gange for fejlen. Vi vil rette fejlen hurtigst muligt. Du må skrive en mail til os, så vi har den nødvendige oplysning for at sende dig en ny pakke. Kontakt os.

Kan jeg annullere min ordre?

 Ja. Du kan sagtens annullere din ordre. De flest af vores ordrer bliver afsendt samme dag. Derfor skal du kontakte os hurtigst muligt for at annullere ordren. Du skal oplyse dit ordrenummer for, at vi kan undersøge din ordre . Hvis din ordre allerede er afsendt, kan du stadigvæk annullere ordren. Du kan nægte at modtage pakken eller selv returnere den til os. Når vi modtager pakken bliver dine penge refunderet hurtigst muligt. Der kan gå lidt tid før du ser pengene på din konto.

Jeg har spørgsmål omkring jeres produkter. Hvad gør jeg?

 Vi vil se frem til at besvare de spørgsmål, du har omkring vores produkter. Du må meget gerne skrive eller ringe til os. Vi ser frem til at høre fra dig :) Kontakt os

Er jeres produkter på lager?

Alle produkter på Naturelle.dk er på lager. Derfor kan vi sende din ordre samme dag. Men hvis du har spørgsmål omkring et bestemt produkt, kan du sende os en mail . Vi vil sørge for at fortælle dig status på det pågældende produkt. Vi tager forbehold for lagerfejl !

Kan man forhandle jeres produkter?

Ja, vi samarbejder allerede med butikker og skønhedssaloner og klinikker der forhandler vores produkter.

Du er velkommen til at kontakte os omkring et eventuelt samarbejde.

Vores e-mail : info@naturelle.dk eller naturelledk@gmail.com

Tlf. 71 992 170

 Returnering af varer

 På Naturelle.dk har du 30 dages retur-/fortrydelsesret. Dette gælder fra den dag, du modtager din ordre. Varerne skal returneres i den originale emballage. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Af hygiejnemæssige årsager kan du ikke bryde den gennemsigtige emballage. Send derfor emballagen med retur, for at betingelserne for fortrydelsesretten er opfyldt. Det er meget vigtigt, at du husker at vedlægge en returseddel i returpakken samt dit ordrenummer, hvis du ønsker at ombytte varen eller have pengene retur.

Læs mere om vores handelsbetingelser http://naturelle.dk/handelsbetingelser-naturelle

Hvor køber jeg returlabel?

Du kan købe returlabel via vores hjemmeside. Den printer du blot ud og klistrer den fast på pakken og afleverer pakke i det nærmeste posthus.

Den koster kun 19,-

Du kan også sende pakke direkte i Postbutikken. Men forsendelsen er dyrere dér end hvis du printer det direkte fra vores hjemmeside.

Hvor skal jeg sende pakken?

Du kan sende pakken til vores adresse:

Naturelle.dk

Listedvej 38, 3th

2770 Kastrup

Er du studerende?

Vi giver 10% rabat til alle studerende der handler på Naturelle.dk

- Brug koden NA777 for at få rabatten.

- Koden må ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud


TILMELD VORES NYHESDBREV

KONTAKT OS

  Naturelle.dk
  Listedvej 38, 3th
  2770 Kastrup
  Tlf. +45 71 992 170
  CVR nr.36783257
  Email: info@naturelle.dk